top of page

זהירות בדרכים ספרי לימוד מאושרים ע"י משרד החינוך - תצוגות דיגיטאלית לצפייה.

שלום מורים,

מצרפת לכם לינק לעמוד עם תצוגות דיגיטאליות של מספר עמודים מכל ספר.

צפייה בתוכן העניינים ובמספר עמודים ממחישה למורים מה מצפה להם בספר.


קראו אודות המחברת.


חשוב לי להדגיש - כשנכנסתי לנושא הזה"ב במערכת החינוך לא היו ספרי לימוד בזהירות בדרכים.

רתמתי את הידע המקצועי הפדגוגי והאומנותי שלי, לחומר מוחשי ויצירתי, תיעלתי אותו לחומר לימודי וחווייתי לתלמידים ומורים,כתבתי ספרים מקוריים, מחורזים לתפארת, צבעוניים, עם קורטוב של הומור, והמון דמיון, ויצירה.,ערוכים היטב, עשירים גם בפעילויות למידה חווייתיות לתלמידים. הנושאים מחולקים לתתי נושאים, הספרים שכתבתי, מביאים כבוד למקצוע הזה"ב, כל הספרים הם מקוריים, ראשוניים, לא היו ספרי לימוד לפני שנכנסתי לנושא! אני היוצרת הראשונה שיצרה ספרי לימוד להוראה זהירות בדרכים - תוך כדי משחק, גם הטקסטים המקוריים שנכתבו נכתבו במיוחד לנושאי הלימוד שמצאתי לנכון ללמידה.

מאות ואלפי תלמידים למדו, ולומדים מספריי במשך למעלה מ-25 שנה.


מה זה זכויות יוצרים? סעיף 47 לחוק קובע: העושה שימוש ביצירה כגון: אחסון, סריקה, צילום, העתקה, הדפסה, שכפול וכו' ללא רשות בעל הזכויות בכתב, מפר זכויות יוצרים.

סעיף 56 א' לחוק מסמיך את בית המשפט לפסוק ליוצר שזכות היוצרים שלו הופר, פיצויים בסכום של עד 100.000 ש"ח על כל הפרה בנפרד. עדיין יש מורים שרוכשים או מקבלים ספר מההוצאה ומפרים זכויות יוצרים? אתם יודעים כמה תשלמו על העתקת עמוד אחד מספר, שכפול, צילום, ועוד ועוד הפרות? בין 10.000 ל- 100.000 ש"ח.

אז אסביר בפשטות מה זה הפרת זכויות יוצרים?

כל מה שלא אתם הגיתם, לא אתם כתבתם, לא אתם השקעתם זמן לא אתם ערכתם ולא אתם השקעתם מחשבה לייצר מוצר, מצגת, ציור, דף, ספר, תוכנה, אם לא אתם, אלא מישהו אחר טרח ועשה - הזכויות הם שלו לא שלכם. זה אומר שהחומר מוגן. הוא שייך למישהו, ולכן אין לכם זכות לשתף, לפרסם, להעתיק, לשכפל, לשלוח באופן אישי ובטח לא באופן ציבורי בקבוצות וואטסאפ או בכל דרך... ברגע שנגעתם ועשיתם שימוש כזה, אתם מפרים זכויות יוצרים.

רציתם לחסוך 30 ש"ח לילד? למי? לביה"ס? לכם? אז תשלמו פי כמה וכמה. גם אם רכשתם עותק אחד הוא לא מיועד לשכפול וצילום, תחשבו שקניתם חולצה של לואי ויטון, אתם יכולים ללכת למתפרה שתשכפל לכם את המוצר? ותחלקו את החולצה חינם לכל תלמידיכם? מקווה שעזרתי לכם להבין.


לעמוד תצוגות דיגיטאליות של ספרי הלימוד בבטיחות בדרכים: bit.ly/3Y7nAO1


זהירות ובטיחות בדרכים ספרי לימוד לכיתות א,ב,ג,ד,ה,ו מאושרים ע"י משרד החינוך לצד ללמוד תנועה ועצמאים בשטח.
ספרי לימוד בזהירות בדרכים

bottom of page